Alla inlägg den 17 januari 2014

Av fearanddream - 17 januari 2014 09:48

Hur lång är du? Förrförra gången jag mätte mig var jag 176 cm, men i somras när jag mätte mig när jag skulle skaffa nytt pass så var jag bara 173 cm. Men de var snäll mot mig på polisstationen, så de lät mig bli 174 cm i passet                                                                    

 

Vilken var den senaste filmen du såg? Jag tror det var Kvarteret Skatan filmen. Den är rätt rolig, speciellt Johan Glans!

 

Vem ringde du senast? Min mamma

 

Vem ringde dig senast? Min favoritförfattare, Jan-Erik Ullström

 

Hur löd det senaste sms:et du fick? Det är privat.

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är olika. Beror på hur mycket jag har att säga och så.

 

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

 

Vilken ögonfärg har du? Brun och grön

 

När såg du senast din mamma? I går

 

När vaknade du i dag? Ungefär 06:00

 

Vilken är din favoritjulsång? Jingle bells rock

 

Vilken är din favoritplats? En kyrkogård på kvällen. Jag känner en enorm inre frid då.

 

Vad skrämde dig om natten som barn? Trollen i skogsbrynet.

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


On board!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards