Alla inlägg den 17 februari 2014

Av fearanddream - 17 februari 2014 20:19

                   

Av fearanddream - 17 februari 2014 12:44

Redan från början gjorde hon klart för sitt livs kärlek att hon inte gillar analsex, efter att ha tvingats till det i sitt förra förhållande av en kille som misshandlade och kränkte henne gång på gång.

Snart skall hon och hennes livs kärlek gifta sig, då släpper han bomben, säger att det är en sak han förväntar sig av sin blivande hustru på bröllopsnatten: Analsex. Han uttryckte det som följer: "Jag förväntar mig att du släpper till rumpan".

han säger att hans högsta önskan är att få analsex med sin blivande hustru, åtminstone en gång i livet, och tycker då att bröllopsnatten passar bra alternativt hans födelsedag som närmar sig med stormsteg.

När den ledsna blivande hustrun startar en diskussionstråd om det hela på nätet, låter inte svaren vänta på sig. Dle flesta svarar att hon absolut inte skall göra något hon inte vill, och jag kan inte annat än att hålla med. Hon blev våldtagen av sitt sex, analt. Hon gick aldrig med på det frivilligt och vill verkligen inte ha analsex!

Jag kan inte låta bli att undra varför mannen kräver detta av henne? Visst, det är hans högsta önskan här i livet, men hur njuter man som man om man gör något sexuellt som man vet att den andra absolut inte vill? 

Efter många svar om att tjejen inte skall göra något hon inte vill, att hon skall stå på sig, kommer de andra svaren. De svaren som får det att svartna för mig, som gör mig fullkomligt blind av raseri. En ilska som tvingar mig att gå en promenad istället för att sitta kvar framför datorn, då risken att jag kommer skriva något som bryter mot diskussionsforumets regler.

Rubriken till detta blogginlägg är en av dessa kommentarer. Andra kommentarer är bland annat följande:

 

"ingen man vill ha en hustru som varit knulldocka åt män tidigare, men nu bestämt sig för att hålla ihop benen.
det är totala motsatsen till vad män letar efter. vi vill att vår fru har het sex med oss som hon inte haft innan."

 

"jag tycker han ska dumpa henne och hitta en tjej som inte blivit knullad i rumpan av ett helt fotbollslag och har massa issues  för det."

 

"man kan aldrig ta en kvinnas ord för sant ad gäller sex, nånsin. kvinnor är genetiskt framtagna för att ljuga. vilket hos män skapat biologiska förändringar som sperm war och mate guarding."

 

"här är exempel på vad kvinnor ofta vill ha "...bröllop som är förknippat med romantik och stora kostnader, fotografering, lång middag, dans osv det vill säga en riktigt tuff arbetsam dag där sexet om det nu sker ofta inte sker nyktert..."
här är vad män ofta vill ha 'analsex' "

 

"en fd slampa som kniper ihop benen med sin man, är en extremt dålig partner för en man. väldigt få män vill ha en sån tjej."

 


Presentation


On board!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards