Alla inlägg den 19 februari 2014

Av fearanddream - 19 februari 2014 09:54

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   



Av fearanddream - 19 februari 2014 08:44

Vilket är det bästa förslag du någonsin fått?

 - Oj, svårt. Jag har fått många bra förslag genom livet, men ett utav de senare var riktigt, riktigt bra. En väldigt inspirerande person jag har privilegiet att ha i mitt liv föreslog att vi skall göra en spellista med peppande låtar tillsammans. Det var onekligen ett av de bästa förslag jag någonsin fått.

 

Vad är konst?

 - Konst är det som gömmer sig i ens inre, och som man uttrycker på ett konstnärligt sätt.

 

Vilken är din största kunskapslucka?

 - Geografi, helt klart! Jag är värdelös på det. Och jag menar verkligen värdelös.

 

Har du kärnat smör någon gång?

 - Ja, på det gamla hederliga viset. Jag och en kompis var med i någon förening när vi var barn och fick då bo på en bondgård där vi bland annat gjorde våt egen korv och kärnade vårt egna smör.

 

Har du sjungit i kör?

 - Ja, när jag var barn. Tyvärr var det inte vidare roligt då vi bara sjöng psalmer. Men sen var jag med i skolkören och det var desto roligare, för där djöng vi mer moderna sånger.

 

Vilket är ditt favoritväder?

 - Soliga, och svala höstdagar är det bästa som finns vädermässigt!

 

Känner du dig bekväm naken?

 - Ja, oftast. Men det har krävts mycket jobb med mig själv för att jag ska känna så. 

 

Vilken är din favoritblomma?

 - Många! Förr skulle jag ha svarat att röda rosor är min favorit, men nuför tiden är det snarare svenska sommarblommor.

 

Är du långsint?

 - Ibland. Men det var värre förr. Dock glömmer jag aldrig en oförrätt.

 

Är du en hjälpsam person?

 - Oh, ja! Det är en av mina starkaste sidor, och den är jag oerhört stolt över!

 

Presentation


On board!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards