Alla inlägg den 20 februari 2014

Av fearanddream - 20 februari 2014 15:39

Sparar du pengar varje månad?

 - Oftast gör jag det.

 

Vilket är ditt favoritboskapsdjur?

 - Får! När jag var barn brukade bodde vi nära en tant som hette Siv. Siv hade får och där var vi för jämnan. Vi älskade de där fåren. Varje vår fick de dessutom lammungar och jag minns hur jag, varje dag, från januari gick och kollade om lammungarna kommit än, så en dag hade de plötsligt kommit. Jag kan inte beskriva den känslan när jag såg de där små nyfödda ulliga liven. Det var fantastiskt.

 

Vad skulle du vilja lära dig?

 - Helst allt! Jag vill lära mig oerhört mycket, men något som jag alltid velat kunna är teckenspråk.

 

Vad tycker du om sushi?

 - Jag mår illa bara någon så mycket som säger ordet "sushi". Jag tycker att det är vidrigt!

 

Ler du ofta?

 - Ja, oh, ja! Jag är en person som ler mycket.

 

Är du en sån som alltid äter upp allt på tallriken eller alltid lämnar lite?

 - Det är märkligt, men jag lämnar alltid lite. Det spelar ingen roll hur mycket eller lite det var på tallriken från början.

 

När du är på väg någonstans, går du då långsamt eller snabbt?

 - Förr var jag sån att jag gick långsammare om jag gick tillsammans med någon och snabbt om jag gick själv, men nuför tiden går jag långsamt. Alltid. Njuter av världen, helt enkelt.

 

Vad är det viktigaste för dig på morgnarna?

 - Att vakna innan det blivit ljust ute. Det är svårt på somrarna, men jag försöker. Vaknar jag efter att det blivit ljust har jag gruvlig ångest hela dagen. Mitt psyke påverkas väldigt negativt av det, helt enkelt.

 

Vad är det värsta med att ha husdjur?

 - Att de dör före en själv. Det är fruktansvärt smärtsamt.

 

Vad åt du till frukost i dag?

 - Två limpmackor med skinka och varm choklad.

Presentation


On board!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards