Alla inlägg den 11 april 2014

Av fearanddream - 11 april 2014 11:22

1. Världens vackraste kvinnliga kändis är, utan minsta tvekan, Jessica Biel! Jag har alltid tyckt det sen allra första gången jag såg henne.

         

 

2. Och så nummer ett bland de kända manliga ögongodisarna. Ingen mindre än sångaren MIKA!

         

 

3. Jessica Biel är vacker på ett klassiskt och naturligt sätt, liksom den andra kända kvinnan. Vackrast nummer två är Jennifer Aniston!

         

 

4. Nästa man, har iof betett sig som ett praktsvin många gånger, men han är väldigt fin att titta på. Jude Law!

         

 

5. Vacker, söt, snygg och framför allt charmig. Så väljer jag att beskriva kända kvinnan nummer 3. Mila Kunis!

         

 

6. Nästa man på listan är en av sveriges, utan tvekan, bästa sångare! Han är en av frontfigurerna i Mando Diao. Björn Dixgård!

         

 

7. En utav mina absoluta favoritskådespelare är nästa kvinna på listan. Charlize Theron!

         

 

8. En man med otroliga ögon! Bradley Cooper!

         

 

9. Sista kvinnan på listan blir den underbara, fina, charmiga Drew Barrymore!

             

 

10. Sist, men absolut inte minst, är en man som blott 27 år gammal tog sitt liv 1994. Kurt Cobain!

         

 

 

 

 

Presentation


On board!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards