Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av fearanddream - 11 augusti 2014 20:00

                      

Av fearanddream - 11 augusti 2014 10:02

RANDOM
       

1. Blir gränslöst kärleksfulla mot alla.


2. Dansar aggressivt, utan någon som helst respekt för andra.


3. Dansar med koreografiska rörelser med sina vänner.


4. Minns plötsligt något de var jättebra på som barn och måste genast demonstrera det.


 

5. Impulsköper dumma saker på nätet.


6. Övertygar sig själva om att karaoke är en god idé.


7. Inser att de har en massa känslor inom sig som de bara kan uttrycka genom att skrika istället för att sjunga på karaoken.


8.... och de fortsätter skrika sig igenom låten, vare sig de kan texten eller inte.


 


9. Tar sig en skön tupplur på gatan.


10. Pratar förtroligt med kompletta främlingar inne på toa.


11. Har Jägerrace.


12. Delar alldeles för mycket på Facebook.


13. Lämnar en elak kommentar på någon annans status.


14. Skriver något dumt på Facebook, som de ångrar nästkommande dag.


15. Gör ovälkomna fysiska närmanden.


16. Argumenterar om triviala saker, som urartar och slutar med att en livslång vänskap går i bitar.


   

17. Säger exakt vad de tycker och tänker till sina vänner.


18. Bjuder till höger och vänster som om pengar inte hade något värde.


19. Kommer fram till att någon är dess själsvän, trots att de bara pratat i fem minuter.


20. Kommer på otroligt briljanta saker, som de redan glömt nästa dag.


 

21. Delar sina innersta känslor.


22. Avslöjar helt opassande hemligheter.


23. Bär hem någon random sak som de hittat på vägen hem.


24. Ber taxichauffören att sätta på musik och höja den.


 

25. Somnar i bussen, tunnelbanetåget eller liknande och vaknar inte förrän vid slutstationen.


26. Skickar sms till sina ex.


27. Dansar som om de tror att de är världsbäst på det.


28. Stöter på alla.


 

29. Blir totalbesegrade i sten, sax, påse.


30. Tar en miljard bilder med mobilen.


31. Gifter sig med någon de precis träffat.


32. Tatuerar en snopp i pannan.


 

33. Fylledansar på ett museum.


34. Däckar naken i ett badkar.


35. Kaskadkräks på bussen / i taxin.


36. Försöker knycka en trafikskylt.


 

37. Äter 100 tacos på raken.


38. Går hem, i bara T-shirt, mitt i vintern.


39. Argumenterar med hemlösa personer.


40. Hånglar med krogens fulaste.


 

41. Spelar bort alla pengar.


42. Spiller dryck på precis allting.


43. Gillar allt på Facebook.


44. Klär av sig naken och springer genom stan.


 

45. Förvandlas till Justin Timberlake (barrikaderar karaoken hela kvällen).


46. Lagar mat mitt i natten och glömmer bort den.
  

47. Moonar.


48. Däckar i en trappuppgång.


 

49. Bryter sig in på ett zoo.


50. Äter mat från golvet.


51. Juckar mot en staty.


52. Juckar mot oskyldiga förbipasserande.


 

53. Arresteras på grund av att ha sprungit naken genom stan.


54. Förlorar allt (jacka, skor, telefon, plånbok).


55. Kissar precis framför andra människor.


56. Tar bilder på sina penisar.


 

57. Blir så kåta att de till och med sätter på den där jättefula grottmänniskan.


58. Somnar naken, skedande, med sin bästa vän.


59. Storbälar inför främlingar.


60. Ringer stupfull till sin mamma för att berätta hur mycket de ääälskar henne.
  


SAYINGS

 

1. "Jag ÄLSKAR att dricka shots!"


2. "Jag ska bara vila lite."


3. "Äsch, att dansa på bordet har aldrig skadat någon!"


4. "Jag kan dricka hur mycket som helst utan att bli det minsta påverkad."


 

5. (kl 03:30): "Kebab? Skitbra idé!"


6. "Jag? Jag röker bara när jag är full."


7. "Bara EN öl till."


8. "Låt oss ha en shottävling!"


 

9. Va? Kostar drinkarna BARA 200 spänn styck?!"


10. "Va?! Klockan är bara 08:00 och jag är så JÄVLA FULL!"


11. "Aaa, så den här assnygga bruden du vet, hon kunde bara inte hålla händerna borta från mig."


12. "Jag borde verkligen skicka ett sms till mitt ex."


 

13. "Va? Ikväll? Neej, jag har bara druckit typ 20 öl!"


14. "Äsch, lugna ner dig. Jag kan dricka hur mycket vodka jag vill, jag blir aldrig påverkad av det."


15. "Jag är inte ens full!"


16. "Detta är den bästa kvällen ever!"



Presentation


On board!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards