Alla inlägg den 20 september 2014

Av fearanddream - 20 september 2014 18:50

                            

Av fearanddream - 20 september 2014 12:03

 

TYVÄRR ALLTSÅ, MEN...


1. Jag kan inte, jag ska iväg och lära mig slå 56 volter på raken.


2. Jag är mitt i en konflikt med mitt andra jag.


3. Jag har planerat att bläddra i gamla resekataloger.


4. Jag skulle aldrig göra något sånt, dumbass!


 

5. Ledsen, men jag har fullt upp att försöka hindra en alien från att komma ut ur bröstet på mig.


6. Jag har inga intentioner att göra något som involverar att vara med dig.


7. Det där inte en del av min agenda... någonsin.


8. No hablo.


 

9. Tyvärr. Jag är så mycket smartare än vad du är, så jag kan tyvärr inte umgås med dig.


10. Jag gillar inte dig.


11. Jag prioriterar hellre att äta.


12. Nääää.


 

13. Jag är inget bra på det, dessutom ska jag iväg och dansa balett.


14. Du får inte plats i mitt liv.


HMMMM...


15. Lyssna jävligt noga nu, jag måste sticka.


16. Om jag någonsin skulle få för mig att göra det, så lovar jag att du blir den första som får reda på det.


 

17. Gör det du, jag ska ägna mig åt att tänka på varför rymden inte har ett slut.


18. Jag kan tyvärr inte, för jag har lovat att ha kvalitetstid med mig själv.


19. Sista gången jag gjorde det, så sprängdes mina båda ben bort.


20. Been there, done that.


 

21. Va? Umgås med DIG?! HHHJJJÄÄÄLLLPPP!!! (springer iväg)


22. Mitt schema är fullt.


23. Jag fokuserar på mig själv just nu.


24. Mina mannar hotar att döda mig om jag någonsin gör något sånt.


 

25. Jag har ett viktigt samtal med Gud just nu.


26. Om jag någonsin skulle gå med på det här... Jag skulle aldrig gå med på det.


ENLIGT MIN FILOSOFI SÅ...


27. Min psykopati blommar så lätt upp om jag går med på det.


28. Livet är för kort för att jag ska spendera tid med dig, eftersom jag hatar dig.


 

29. Jag kan inte höra ett dugg av vad du säger.


ÖÖÖÖHHHHH...


30. Jag ska bara kolla med mina andra personligheter först.


31. Jag hade tänkt gå hem och onanera.


32. Bara om du köper en Ferarri till mig.


 

33. Jag behöver mer bakgrundsinformation om dig först isf. Är du bra på att baka?


34. Jag måste tänka över det. För resten av livet.


VA??!...


35. Jag har inga händer, så det går inte.


36. Om jag går så långt, piper min fotboja.


 

37. Jag tycker alldeles för mycket om att äta döda djur för att kunna gå med på det där.


38. Jag är ledsen, men jag är en farlig person.


39. Jag kan tyvärr inte, men mitt gosedjur, hunden Niklas, skulle nog ställa upp.


40. Jag är ganska krävande, exempelvis så kräver jag alltid att de jag umgås med bär på mig.


 

41. Jag tror inte du kommer hitta någon bättre än jag, men gör ett försök.


42. Jag måste kolla med mina övernaturligt starka lärjungar.


43. Min mamma lärde mig att säga ja till altting, och just nu är jag inne i en trotsig period då jag gör revolt mot henne.


JAG ÄR EN MYCKET BELEVAD PERSON MEN...


44. Inte en chans i hela helvetet.


 

45. Jag önskar att jag kunde, men jag är strängt upptagen.


46. Jag måste tyvärr hoppa över, jag har en kropp att begrava.


MEN FÖR HELVETE...


47. Absolut inte.


48. För sista gången, dra åt helvete.


 

49. Prata med min advokat.


JAG SKULLE MYCKET HELLRE...


50. Jag skulle hellre sticka mig själv i ögonen med pinnar än att umgås med dig.


51. Jag föredrar att slicka mina sår utan dig i närheten.


52. Jag umgås inte med folk som gör mig deprimerad.


 

53. Jag gör det om du sköter mina matinköp i ett år.


54. Jag är extatisk över idén, men att umgås med dig gör mig snarare uttråkad.


55. Jag måste gå. Hejdå!


56. Jag ska faktiskt ägna hela dagen åt att lata mig, så jag kan tyvärr inte ses.


 

57. Usch, fy fan! Hjälp!!!


58. Min telefon ringer.


59. Att be mig göra det här är som att tigga att bli ihjälslagen.
  






Presentation


On board!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards