Alla inlägg den 4 april 2014

Av fearanddream - 4 april 2014 20:22

1. Om du äter levern hos en isbjörn kommer du förmodligen att dö. Den innehåller nämligen alldeles för mycket A-vitamin för att den mänskliga kroppen skall kunna hantera det,

 

2. 1386 avrättades en gris i Frankrike genom hängning inför publik. Grisen stod anklagad för att ha mördat ett barn.

 

3. Maskar smakar som friterat bacon, getingar som pinjenötter och skalbaggar som äpplen.

 

4. Det är uppenbarligen omöjligt att nysa med öppna ögon. Om man kunde göra det, så skulle nysningen orsaka att ögonen ploppar ur sina hålor.

 

5. Om du nyser för hårt kan du bryta ett revben.

 

6. Om en person oavbrutet skulle fisa i sex år och nio månader, skulle de produceras tillräckligt med gas för att skapa energin hos en atombomb.

 

7. Krokodiler kan inte räcka ut tungan.

 

8. Den äldsta kakan i världen är drygt 4 200 år gammal och hittades i en forntida egyptisk pyramid.

 

9. En man vid namn Johannes Relleke attackerades en gång av bin. Han blev stucken 2 443 gånger.

 

10. En blåvals tunga är lika stor som en hel fullvuxen elefant.

Av fearanddream - 4 april 2014 10:14

10 BÄSTA KOMPLIMANGERNA TILL EN TJEJ

 

1."Wow, den där ser verkligen fantastisk ut på dig."

   

2. "Du doftar som paradiset."

 

3. "Jag önskar att jag hade träffat dig tidigare."


4. "Coola fälgar!"

 

5. "Du gör detta så bra."

 

6. "Du gör mig till en bättre människa."

 

7. "Du är den smartaste tjej jag någonsin dejtat."

 

8. Notera vad som är annorlunda.

 

9. Ge henne komplimanger för personligheten.

 

10. "Så länge du är med mig, bryr jag mig inte om vart vi befinner oss."

 

10 BÄSTA KOMPLIMANGERNA TILL EN KILLE

 

1. "Du är så rolig."


2. "Du är så bra i sängen."

 

3. "Jag har den största respekt för dig."

 

4. "Du är fantastiskt snygg."

 

5. "Jag känner mig trygg när jag är med dig."

 

6. "Dina vänner är grymma."

 

7. "Du gör mig till en bättre människa."

 

8. "Du gör mig stolt."

 

9. "Du är så smart."

 

10. "Du gör mig så kåt."

 

Presentation


On board!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards