Alla inlägg den 14 juni 2014

Av fearanddream - 14 juni 2014 15:25

                   

Av fearanddream - 14 juni 2014 09:58

 

1. " Vad är Wal-mart? Gör de typ väggar (walls) där? " - Paris Hilton.


2. "Rökning dödar, och om du dödas av det, har du förlorat en väldigt viktig del av ditt liv." - Brooke Shields.


3. "Varje gång jag ser på TV och ser dessa stackars svältande barn runt om i världen, kan jag inte hjälpa att jag börjar gråta. Jag menar, jag skulle älska att vara så smal, men inte med alla de där flugorna och dödgrejor." - Mariah Carey.


4. "Jag har aldrig velat åka Till Japan. Helt enkelt för att jag inte tycker om fisk. Och jag vet att fisk är väldigt populärt där borta i Afrika." - Britney Spears.


 

5. "Jag är inte anorektiker. Jag är från Texas. Finns det folk från Texas som är anorektiker? Jag har aldrig hört talas om någon. Inklusive mig själv." - Jessica Simpson.


6. "Jag får möjligheten att resa till många platser som ligger riktigt långt bort. Som Kanada." - Britney Spears.


7. "Jag får Jessica Simpson att framstå som en raketforskare." - Tara Reid.


8. "Jag tror att "Clueless"-filmen var väldigt djup. Jag tycker att den var djup på det sättet att den var väldigt odjup. Jag tror att odjuphet måste komma från något riktigt djupt om det skall vara riktig odjuphet." - Alicia Silverstone.


 

9. "Det var Gud som gjorde mig så vacker. Om jag inte vore vacker, vore jag lärare." - Linda Evangelista.


10. (Fråga: Om du kunde leva för evigt, skule du då göra det? Varför isf?) Svar: "Jag skulle inte vilja leva för evigt, för vi borde inte leva för evigt, för om vi levde för evigt, då skulle vi leva för evigt, och därför vill jag inte leva för evigt." - Heather Whitestone, Miss Alabama.


11. "Är det här kyckling som jag äter, eller är det fisk? Jag vet att det är tonfisk, men det står 'Havets kyckling'." - Jessica Simpson.


12. "Så, var hålls filmfestivalen i Cannes det här året?" - Christina Aguilera.


 

13. "När jag föreställde mig heroinmissbruk, föreställde jag mig nån galen pundare utan skor under en bro. Du tror inte att det kommer bli du. Och det var aldrig jag. Jag befann mig aldrig under en bro och jag hade alltid skor." - Nicole Richie.


Presentation


On board!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards