Alla inlägg den 5 februari 2014

Av fearanddream - 5 februari 2014 12:44

                 

Av fearanddream - 5 februari 2014 12:27

Dagens soundtrack: http://www.youtube.com/watch?v=GgHnRbOdzCs&list=HL1391593607

 

Text till dagens soundtrack:

 

Running out of breath
Chasing down the big parade, rising up my hand, thought I'd beg the marching band to play, for me
all of these illusions, they really mean the world to me, me

Don't make me out to be this helpless child of misery, maybe love is what I need
but not your sympathy

In and out of space, I'm always somewhere in between,
I try to make commands but instead I make a mess of things, for me

I try paint by numbers, but nothing's black and white to me

Don't make me out to be this helpless child of misery, maybe love is what I need
but not your sympathy

Nothing and no one can make your lies the truth, and no one can stand inside your shoes but you

Don't make me out to be this helpless child misery, maybe love is what I need
but not your sympathy
but not your sympathy



Read more: MIKA - Your Sympathy Lyrics | MetroLyrics 

 

* Mina bästa köp:

 -min potatispress, eftersom jag älskar potatismos!

 -Cliniques 3-stegs serie för ansiktet

 - mina ballerinaskor från Ecco

 -min luddiga extra varma filt

- min läskudde

 

*Favoritcitat:

 -Det tar den tid det tar. Minst (myntat av en person som betyder oerhört mycket för mig)

 

* Vad jag stör mig på:

 -folk som yttrar sig om sånt de inte vet något om

 

*Vad jag brinner för:

 -behandlingen av djur

 - utsatta människor

 -att slå hål på myterna kring psykisk ohälsa

 

*Vad jag är riktigt bra på:

 -skriva

 -svenska språket

 -psykologi

 -lösa problem

Presentation


On board!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards